#1 2009-04-05 00:29:49

Sa Kouta

http://images34.fotosik.pl/106/ba23df87584e9f6b.jpg

Zarejestrowany: 2008-11-23
Posty: 302
Punktów :   

Poradnik Gry na NSH...Dla Użytkowników...

Tu jest szczegółowy Poradnik jak zacząć grę, i nie tylko...

Oto jak radzę wam jak na początku grać:
1. Przeczytać cały poradnik (to jasne ^^)
2. Założyć Sygnaturę
3. Przeprowadzić rozmowę z kilkoma osobami, czyli jeżeli byście czegoś nie zrozumieli czegoś w poradniku, zapytać się paru osób o rady, najlepiej tych doświadczonych....
4. Zapisać się do Akademii
5. Ukończyć Akademii
6. Grać jako doświadczony Shinobi i wkroczyć w ten jakże przepiękny świat gry...


Poradnik:
1. Wioski, ich wybór
2. Cechy.
a) Punkty Cech;
b) Punkty Nauki;
c) Żywioły;
d) Jutsu;
e) Doświadczenie.
3. Walki

1.Wioski:
Każda wioska ma swój urok, tylko do której się udać, radziłbym tam gdzie jest mniej ludzi, są większe szanse na zostanie kimś lepszym, ale, czy aby na pewno jest lepiej??... Tutaj otrzymacie pytanie, ale odpowiedzi na pytanie będziecie musieli sami poszukać w swej głowie... Każda wioska specjalizuje się w czymś innym, każda wioska ma inne klasy postaci (NPC) z którymi przyjdzie wam w misjach i przygodzie walczyć. Musicie również bardzo uważać na stworzenia. Jednak każda wioska może się udać do miejsca gdzie może się expić spokojnie, bez ograniczeń. Dla każdej wioski jest taka sama mapka expienia. Ale terytorium na którym jest położona jest inne, w pewnym momencie przygody, możecie być zaatakowani przez inną wioskę. Jest to niebywale trudna sytuacja, gdyż nie można uniknąć walki. Jak powiedziałem Każda wioska ma swoje Atuty, ale jest to potraktowane tym, w jakie cechy będziemy wam dodawać punkty po misjach.W Konosze najczęściej będziemy wam dodawać o szybkości i zręczności, przez co możecie być bardzo szybcy i zręczni. W Sunie dodajemy wam częściej do Witalności oraz do Reakcji, przez co jest większe prawdopodobieństwo do przeżycia. W Kiri dodajemy wam do Chakry oraz Reakcji, przez co możecie być bardziej skupieni na tym co robicie. W Iwa dodajemy staty wam do Siły oraz do Witalności, przez co wy jesteście jakby ze skały. A w Tsuchi będziecie znani z Szybkości oraz z Chakry, przez co Będziecie szybcy jak Wiatr. W Oto będziecie znani ze swej Siły oraz Potęgi Chakry. W Ame Będziecie dostawali punkty po Zręczności oraz Chakrze. Więc gdziekolwiek byście się nie wybrali, będziecie znani z wyczynów. Co do Mniejszych wiosek, to na razie nie można się tam wybrać.

2. Cechy, są to Wszystkie Statystyki które można określić liczebnie, albo słownie. Punkty są dodawane w misjach Przygodzie, w walkach, oraz Turniejach.  Punkty Odejmowane są tylko z powodu śmierci waszej postaci. Jeżeli wasza śmierć była Efektowna- zginęliście walcząc honorowo, bez łamania zasad, oraz walczyliście do ostatniego tchu- to nie odejmuje wam się żadnych punktów, ale jak śmierć wasza była po prostu śmiercią na polu bitwy - zdarzało wam się nie przestrzegać zasad, walczyliście od tak sobie, czy też walczyliście by zabić (wyjątek stanowi wioska Oto).
a) Punkty Cech... Czyli wszystkie cechy które pozwalają nam ocenić, czy atak dosięgnął celu, czy udało wam się uchronić przed atakiem, albo przed nim uciec. I inne najróżniejsze rzeczy wynikające z tego.

Chakra- Jest to statystyka pozwalająca nam ocenić, ile posiadacie punktów chakry, każdy punkt chakry to 500 chakry. Każde 10 punktów Chakry pozwala nam ocenić, jak jesteście biegli w posługiwaniu się chakrą. I każde jutsu tańsze jest o 10 %, aż do 40 punktu chakry, wtedy co 20 pkt jest ta sama sytuacja (10%).Zatrzymuje się to na 75 procentach (jest to przy punkcie 150), ale to już pokażę wam tutaj:
10 Pkt Chakry = 5.000 Chakry & 10% tańsze Jutsu
20 Pkt Chakry = 10.000 Chakry & 20% Tańsze Jutsu
30 pkt Chakry = 15.000 Chakry & 30% Tańsze Jutsu
40 Pkt Chakry = 20.000 Chakry & 40% Tańsze Jutsu
50 pkt Chakry = 25.000 Chakry & 40% Tańsze Jutsu
60 Pkt Chakry = 30.000 Chakry & 50% Tańsze Jutsu
80 Pkt Chakry = 40.000 Chakry & 60% Tańsze Jutsu
100 Pkt Chakry = 50.000 Chakry & 70% Tańsze Jutsu
150 Pkt Chakry = 75.000 Chakry & 75% Tańsze Jutsu.

Reakcja- Jest to Statystyka która jest nam niezwykle potrzebna, gdyż mówi nam o wglądzie na to, czy atak został udany czy też nie. A wygląda to mniej więcej tak.
5 Pkt Reakcji = 2% więcej szansy na zablokowanie ataku
10 Pkt Reakcji = 5% więcej Szansy na zablokowanie ataku
25 Pkt Reakcji = 10% więcej Szansy na zablokowanie ataku
50 Pkt Reakcji = 20% więcej Szansy na zablokowanie ataku
100 Pkt Reakcji = 33,3% więcej Szansy na zablokowanie ataku
175 Pkt Reakcji = 50% więcej Szansy na zablokowanie ataku
250 Pkt Reakcji = 75% więcej Szansy na zablokowanie ataku

Zręczność- Jest potrzebna do oceny niektórych rzeczy, np czy możesz używać danej broni, jest też odwrotnością Punktów Reakcji. Ocenia to głównie na Szybkość Ataku  jutsu, bronią dalekiego zasięgu jak i tego bliższego, oraz ocenia to ile można rzucić broni dalekiego zasięgu naraz.
10 Pkt Zręczności = 5% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 3 senbon naraz, 1 kunaia i 1 shurikena.
20 Pkt Zręczności = 5% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 10 senbon naraz, 2 kunai i 3 shurikenów.
25 Pkt Zręczności = 10% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 20 senbon naraz, 4 kunai i 4 shurikenów.
40 Pkt Zręczności = 10% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 40 senbon naraz, 6 kunai i 8 shurikenów.
50 Pkt Zręczności = 15% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 50 senbon naraz, 10 kunai i 12 shurikenów.
75 Pkt Zręczności = 25% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 100 senbon naraz, 12 kunai i 20 shurikenów.
125 Pkt Zręczności = 33,3% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 150 senbon naraz, 20 kunai i 30 shurikenów.
200 Pkt Zręczności = 50% szybszy atak, pozwala na rzucenie: 200 senbon naraz, 30 kunai i 50 shurikenów.

Siła- Jak sama nazwa wskazuje określa ta statystyka siłę waszego ataku, ale też odporność na ataki (siłę waszego ciała).A oto jak przedstawia się sytuacja w tej statystyce:
5 Pkt Siły= 1% silniejszy Atak
10 Pkt Siły = 5 % silniejszy Atak, 1% mniejsze obrażenia
20 Pkt Siły = 7,5 % silniejszy Atak, 2% mniejsze obrażenia
30 Pkt Siły = 10 % silniejszy Atak, 4% mniejsze obrażenia
50 Pkt Siły = 12 % silniejszy Atak, 5% mniejsze obrażenia
70 Pkt Siły = 15 % silniejszy Atak, 10% mniejsze obrażenia
100 Pkt Siły = 20 % silniejszy Atak, 12,5% mniejsze obrażenia
150 Pkt Siły = 25 % silniejszy Atak, 15% mniejsze obrażenia
200 Pkt Siły = 33,3 % silniejszy Atak, 20% mniejsze obrażenia
205 Pkt Siły= 35 % silniejszy Atak, 25% mniejsze obrażenia
+5 Pkt Siły = +1% Silniejszy Atak; +0,5% Mniejsze obrażenia
300Pkt/(52%SA;34,5%MO)
+10 Pkt = 0,2% Silniejszy Atak; +0,1 Mniejsze Obrażenia.
400Pkt ( 54% Sa; 35,5% MO)
500 Pkt (MAX) = (56% SA;36,5%MO) Zaokrąglenie do ----> ( 66,6%[2/3] SA; 50%[1/2] MO) 

Szybkość - Jest to szybkość ruchu, wykonywania jutsu, tak samo jak zręczność-szybkość ataku.. itd... Na dole wszystko wyjaśnione :
1 Pkt Szybkości = SZA (Szybkość Ataku)=+0% ; SZR (Szybkość Ruchu) = 5 (dlaczego 5?? Łatwiej się oblicza później. ) SZWJ (Szybkość Wykonywania Jutsu) = +0%
25 pkt Szybkości= SZA = +2%; SZR = +1 ; SZWJ +1 %
50 Pkt Szybkości= SZA = +5%;SZR = +5 ; SZWJ +2 %
75 Pkt Szybkości = SZA =+10%; SZR= +10; SZWJ +5%
100Pkt Szybkości= SZA = +25%; SZR= +20; SZWJ +10%
200 Pkt Szybkości = SZA = +50%; SZR+ +30; SZWJ + 20%

Witalność - Są to punkty oddziaływające na waszą ilość punktów życia, pozwalają też na wkroczenie do wiary Jashin, ale trzeba mieć niewyobrażalną ilość punktów Witalności. :
1 Pkt Wit = 8 Pkt Ż.(życia)
+1 Pkt /10 = +5 Pkt Ż.
10 pkt Wit= 53 pkt Ż.
+10 Pkt Wit/110 = +23 pkt Ż.
110 Pkt Wit = 283 Pkt Ż.
125 Pkt Wit = 300 Pkt Ż.
+5 Pkt Wit / 300 = +6 Pkt Ż
300 Wit= 510 Pkt Ż
+2 Pkt Wit /500= 5 Pkt Ż
500 Wit = 1.010 Pkt Ż
+1 Pkt Wit /999 = 10 Pkt Ż
999 Pkt Wit = 6.000 Pkt Ż
1.000 Pkt Wit = Nieskończoność punktów Ż (możliwość wstąpienia do wiary Jashin)

b) Punkty Nauki... Są to Punkty Nauki spowodowane, ważnym wydarzeniem = Awansowaniem na kolejny Level, przejściem na kolejną rangę, czy też Osiągnięciem Maksymalnej ilości punktów w Teście, sprawdzianie. Każdy Punkt Nauki można spożytkować w inny sposób. Za każdy Lvl dostaje się 5 Punktów nauki (tak jest do lvl 15) Od 15 do 30 dostaje się 10 punktów Nauki. Od 30 do 50 dostaje się 12 Punktów Nauki. A od 50 w górę 15 punktów Nauki. Przejście na kolejne rangi zapowiada się następująco
UA->G = 5 PN
G->CH = 10 PN
CH->J = 15 PN
J-> SJ = 25 PN
SJ->S = 40 PN
S->SS(LS) = 50 PN
SS/LS=K = 75 PN
G=>MN (Missing Nin)= 10 PN
CH=> MN = 20 PN
J=>MN = 40 PN
SJ=>MN 50 PN
G,CH=> Kapitan ORG =  20 PN
J,SJ,S,LS=> Kapitan ORG =18 PN
G,CH=> Czł. ORG =  15 PN
J,SJ,S,LS=> Czł ORG =12 PN

A to Egzaminy na które można zdawać (uwzględnienie wszystkich aspektów w teście [Test pis., walka, przygoda, wypracowanie)
Egz. na G. Max Pkt = 5 PN
Egz. Na CH. Max Pkt = 15 PN
Egz. na J. Max Pkt = 25 PN

1 PN można spożytkować na 2 punkty Cech Bez Gwiazdki
5 PN można spożytkować na 1 Pkt Cech z Gwiazdką
20 PN Awans w Umiejętnościach, na 2 lvl
25 PN Awans w Um. na 3 lvl
40 PN Awans w Um. na pozostałem lvl
50 PN Awans w Um na lvl mistrzowski (ostatni) (jeżeli umiejętność ma 3 lvl nie płaci się 25 PN tylko 50 PN)
25 PN Awans w klanie Up Lvl
40 PN Awans Demona Lvl Up
125 PN Założenie własnej Organizacji
20 PN Zmiana Wioski (bez względu na rangę)
10 PN Spojrzenie w KP (Kartę Postaci) twojego przeciwnika w walce... Podajesz nick...

Istnieje też wymiana Pieniędzy na PN ale jest to niesamowicie Drogie...

10.000 Nobi = 250 PN
100.000 Nobi = 3.000 PN

Oraz PN na Kasę... i tutaj trochę inaczej

10 PN =200 Nobi
50 PN = 1.800 Nobi
100 PN = 5.000 Nobi
250 PN = 15.000 Nobi
1.000 PN = 75.000 Nobi

c) Żywioły

Katon- W Ogniu ukrycie; Element Ognia. Jutsu tego typu są ofensywne, jest uważany za najsilniejszy żywioł razem z Raitonem.
Futon- W Powietrzu ukrycie; Element powietrza. Jutsu Tego typu mogą być Ofensywne ja i defensywne. Jest to silny żywioł, aczkolwiek mało osób go używa, i nie wiadomo do jakiej granicy siły może dotrzeć ten żywioł.
Suiton- W Wodzie ukrycie; Element Wody. Jutsu tego typu są głównie stworzone, dla taktyki, ale można spotkać też jutsu tego typu defensywnych jak i ofensywnych. Jest to silny żywioł, łatwo może zneutralizować żywioł Raiton, lecz można też przy tym samemu ucierpieć. Można również obronić się przed niektórymi jutsu typu Katon .
Doton- W Ziemi Ukrycie; Element Ziemi. Ten Typ jutsu jest głównie stworzony do Obrony, ale niektórzy Shinobi widzieli też jutsu tego typu które raniło przeciwnika.
Raiton- W Piorunie Ukrycie; Element Pioruna. Jutsu tego typu są najsilniejsze, czasami stawiane są też w równi z typem jutsu Katon, ale to tylko wymówki tych którzy posługują się Katonem. Jutsu Tego typu są Ofensywne, lecz niektóre mogą się przydać do obrony, jego słabym punktem jest woda, ale czasami może to się okazać jego mocnym punktem.
Mokuton*- Drzewo. Jest to połączenie dwóch żywiołów. Suitona i Dotona. Aby się nim posługiwać należy jeszcze być w klanie Senju.
Hyouton*- Lód. Jest to połączenie dwóch żywiołów. Suitona oraz Futona. Aby się nim posługiwać należy jeszcze być w klanie Shiro.
Shouton*= Klejnot/kryształ. Jest to połączenie dwóch żywiołów. Raitona oraz Dotona. Aby się nim posługiwać należy być jeszcze w klanie Gairen. (nie, nie Guren )
Otoon*= Dźwięk. Jest to połączenie żywiołów Suiton oraz Katon (trzeba być bardzo skoncentrowanym, jak nie ,to jedno zniszczy drugie). Aby się nim posługiwać należy być jeszcze w klanie Bitsuri.
Meiton*= Mrok. Jest to połączenie trzech żywiołów. Raiton, Futon, oraz Doton. Aby się nim posługiwać należy być w klanie Kazuhiro.
Kaza'ton  (kazangan ton) * = Lawa. Jest to połączenie trzech żywiołów. Raiton, Doton, oraz Katon. Aby się nim posługiwać należy przynależeć do klanu Yougan.
Sumizome Chakra*= Mroczna Chakra. Jest to połączenie wszystkich pięciu żywiołów. Aby się nim posługiwać należy być przez całą grę bezklanowcem, nie można mieć żadnego demona przez całą grę, żadnych artefaktów przez całą grę, trzeba być S.Jouninem, nie można przegrać powyżej pięciu walk w pojedynkach. Pozwala na Chakrę która jak Perpetum Mobile, uwolniona z ciała, sama się regeneruje. Każdy Atak jutsu żywiołowego jest 100% silniejszy, 100% szybszy, 100% efektowniejszy.Można tworzyć Własne Techniki z pomocą tej chakry (gdy oczywiście ją się posiada)

d) Jutsu...

I tutaj jest problem... Każda ranga może mieć wiele jutsu, ale aby się ich nauczyć trzeba wysłać wiadomość na PW do Kage, skopiować cały tekst jutsu... Ale aby technikę się nauczyć, należy też wpłacić odpowiednie koszta w jej trening... Jeżeli wpłaciłeś wymaganą kwotę na jutsu, automatycznie jest ci wpisana kartę postaci, która jest schowana w specjalnej zakładce której nikt prócz adminów nie widzi. Wszystkie sprawy dotyczące z nauką jutsu w jednej wiadomości do Sa Kouty, Yukichiego (pojawia sie w weekendy) lub Neevy...
O to ilość Jutsu i jakość ich jaką można mieć na danej randze :

UA-
C/2
B/0
A/0
S/0
SS/0

G-
C/7
B/5
A/2
S/1
SS/0

CH-
C/9
B/7
A/5
S/2
SS/0

J-
C/10
B/8
A/5
S/3
SS/0

SJ-
C/13
B/9
A/6
S/3
SS/0

S-
C/15
B/11
A/7
S/4
SS/1

LS-
C/17
B/11
A/9
S/6
SS/2

K-
C:N
B:N
A:N
S:N
SS:5

N=Nieskończoność

A o to Ile można się nauczyć jutsu za darmo ...

UA-
C/2
B/0
A/0
S/0
SS/0

G-
C/2
B/1
A/0
S/0
SS/0

CH-
C/1
B/0
A/1
S/0
SS/0

J-
C/1
B/0
A/0
S/0
SS/0

SJ-
C/2
B/2
A/2
S/1
SS/0

S-
C/0
B/0
A/0
S/1
SS/0

LS-
C/1
B/1
A/0
S/0
SS/0

K-
C:1
B:1
A:1
S:1
SS:0


e) Doświadczenie
Jest to Doświadczenie które można zdobyć w walkach, oraz w przygodzie... W Walkach jest o wiele gorzej... W przygodzie Szybciej... Co tydzień jest dodawane wasze doświadczenie...
O to lista LVL'i jakie można mieć na NSH (na razie)

Lvl 1 - 40 exp
Lvl 2 - 100 Exp (140 Exp)
Lvl 3 - 160 Exp  (300 Exp)
Lvl 4 - 200 Exp ( 500 Exp)
Lvl 5 - 250 Exp ( 750 Exp)
Lvl 6 - 350 Exp ( 1.100 Exp)
Lvl 7 - 500 Exp ( 1.600 Exp)
Lvl 8 - 850 Exp ( 2.450 Exp)
Lvl 9 - 1.050 Exp ( 3.500 Exp)
Lvl 10 - 1.500 Exp ( 5.000 Exp)
Lvl 11 - 2.000 Exp ( 7.000 Exp)
Lvl 12 - 3.000 Exp ( 10.000 Exp)
Lvl 13 - 5.000 Exp ( 15.000 Exp)
Lvl 14 - 8.000 Exp ( 23.000 Exp)
Lvl 15 - 5.000 Exp ( 28.000 Exp)
Lvl 16 - 10.000 Exp (38.000 Exp)
Lvl 17 - 12.000 Exp (50.000 Exp)
Lvl 19 - 25.000 Exp ( 75.000 Exp)
Lvl 20 - 25.000 Exp ( 100.000 Exp)
Lvl 21 - 30.000 Exp ( 130.000 Exp)
Lvl 22 - 30.000 Exp ( 160.000 Exp)
Lvl 23 - 40.000 Exp ( 200.000 Exp)
Lvl 24 - 50.000 Exp ( 250.000 Exp)
Lvl 25 - 75.000 Exp ( 325.000 Exp)
Lvl 26 - 125.000 Exp ( 450.000 Exp)
Lvl 27 - 150.000 Exp ( 600.000 Exp)
Lvl 28 - 200.000 Exp ( 800.000 Exp)
Lvl 29 - 250.000 Exp ( 1.050.000 Exp)
Lvl 30 - 350.000 Exp (1.400.000 Exp)
Lvl 31 - 600.000 Exp (2.000.000 Exp)
Lvl 32 - 800.000 Exp (2.800.000 Exp)
Lvl 33 - 1.000.000 Exp (3.800.000 Exp)
Lvl 34 - 1.200.000 Exp (5.000.000 Exp)
Lvl 35 - 1.400.000 Exp (6.400.000 Exp)
Lvl 36 - 1.600.000 Exp (8.000.000 Exp)
Lvl 37 - 2.000.000 Exp (10.000.000 Exp)
Lvl 38 - 2.500.000 Exp (12.500.000 Exp)
Lvl 39 - 3.500.000 Exp (16.000.000 Exp)
Lvl 40 - 4.000.000 Exp (20.000.000 Exp)
Lvl 41 - 5.000.000 Exp (25.000.000 Exp)
Lvl 42- 7.500.000 Exp ( 32.500.000 Exp)
Lvl 43 - 12.500.000 Exp ( 45.000.000 Exp)
Lvl 44 - 15.000.000 Exp (60.000.000 Exp)
Lvl 45 - 20.000.000 Exp (80.000.000 Exp)
Lvl 46 - 40.000.000 Exp ( 120.000.000 Exp)
Lvl 47 - 60.000.000 Exp ( 180.000.000 Exp)
Lvl 48 - 80.000.000 Exp ( 260.000.000 Exp)
Lvl 49 - 120.000.000 Exp ( 380.000.000 Exp)
Lvl 50 - 220.000.000 Exp  (600.000.000 Exp)
Lvl 51 - 250.000.000 Exp ( 850.000.000 Exp)
Lvl 52 - 450.000.000 Exp ( 1.300.000.000 Exp)
Lvl 53 - 600.000.000 Exp ( 1.900.000.000 Exp)
Lvl 54 - 600.005.000 Exp (2.500.005.000 Exp)
Lvl 55 - 750.025.000 Exp (3.250.030.000 Exp)
Lvl 56 - 1.250.970.000 Exp (5.001.000.000 Exp)
Lvl 57 - 2.999.000.000 Exp (8.000.000.000 Exp)
Lvl 58 - 4.000.000.000 Exp (12.000.000.000 Exp)
Lvl 59 - 8.000.000.000 Exp (20.000.000.000 Exp)
Lvl 60 - 10.000.000.000 Exp ( 30.000.000.000 Exp)
...


3.Walki

a) Walka w Pojedynku/Treningu/Turnieju
Każda walka ma taki sam system i na tym samym polega.... "Zabiciu wroga" ....Mowa o walkach ze zwykłymi ludźmi na forum, np ze mną D... Walki w przygodzie opierają sie na innym systemie..chociaż podobnym... Ale o tym później...Walka w Pojedynku i Turnieju są ważne, czyli można zyskać jakieś cenne eq przeciwnika (walki o przedmioty), pieniądze, czy też doświadczenie, które jest wam potrzebne w kreowaniu postaci... Zacznijmy od wyjaśnienia wam jaki system ma walka... Jest to Najprostszy jaki może być: 1 Gracz----MG----2 gracz--- MG---- 1 Gracz---MG---2 gracz----MG.... Itd.itd... Załóżmy:

1 Gracz:
Wchodzę na arenę, rozglądam się gdzie jest wróg, po dostrzeżeniu wroga, oddaje mu pokłon, a gdy widzę odwzajemnienie (czy też nie), zaczynam mówić:" Ach, witam, mam nadzieję że będziemy bardzo dzielnie walczyć, i żaden z nas nie podda się drugiemu tak łatwo" ... Po czym myślę sobie" Oczywiście ja mam wygrać nie ty...he he" ...Po wypowiedzeniu tych słów ustawiam się na środku areny, szykuje sie do walki i gdy skończę się szykować mówię " Jestem gotów"... (Koniec Posta)

MG
Gdy pierwszy gracz Mówił zawiał lekki wiaterek, zapowiadało się chyba na zmianę pogody gdyż z każdą minioną sekundą, wiatr wiał coraz silniej, chmury zbliżały się co raz szybciej, a i powoli każdy z widzów na arenie założył na siebie coś ciepłego, aby zaspokoić to czym są tak bardzo poirytowani... Niektórzy wołają " ach, mogłem ze sobą wziąć parasol, zapowiada się, spory deszcz"...

2 Gracz:
Gracz 1 ukłonił się, odwzajemniłem to, aby pokazać mu że jestem honorowym shinobi. Podczas rozmowy Pierwszego gracza, bacznie wsłuchiwałem się w jego słowa, niestety, każde jego słowo było co raz słabsze, być może to przez ten wiatr który tak wiał, ale nie jestem pewien... Wiem tylko że teraz zapowiada się niezła walka, wyciągnąłem swoją katanę, myślę że jest na tyle ostra by przeciąć jego zbroję... Nieźle się przyodział, ale mnie nie pokona...

MG
Wszystko zapowiadało się na wielką walkę, obu graczom robiło się coraz zimniej, ale nie odczuwali takiego mrozu jak ci co byli na górze, może było to spowodowane tym że siedzą trochę wyżej niż oni, a może tym że gotowała się w nich żądza walki i nie przejmowali się żadnym wiatrem... zobaczymy...


Tak mniej więcej wygląda początek walki...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plOkucia do szkła Tabletki calominal Influencerzy